Тисни на картинку та передплачуй газету "Христинівська сорока" не виходячи з дому
Реклама
Запрошуємо до співпраці
Шановні друзі!
Якщо у Вас є цікава інформація, Вам стало відомо, що десь щось сталося чи тільки має відбутися, почули нові христинівські плітки, або ж Ви переконані, що про щось потрібно написати - повідомляйте! E-Mail для зв'язку: Тел.: 063-810-54-36 097-704-51-82 (Неситов Олександр Віталійович) Конфіденційність гарантується. За цікаві повідомлення - невелика винагорода. Пишіть, телефонуйте. Можливо, подарунок чекає саме Вас!
Вчені: Помірне вживання алкоголю корисне для здоров'я
Італійські вчені з'ясували, що помірне споживання алкогольних напоїв покращує загальний стан здоров'я людей, які страждають від серцевих захворювань.
Про це вчені заявили під час засідання Американської асоціації серця.
За словами кардіохірурга Умберто Бенедетто, в ході дослідження вчені стежили за станом 1221 людини, які перебували під спостереженням лікарів у післяопераційний період (який тривав у середньому три з половиною роки). Ці пацієнти, переважно чоловіки, перенесли досить серйозну операцію з пересадки кровоносних судин.
Вчені дійшли висновку, що ті, хто продовжив вживати алкогольні напої після операції, були на 11-39% менш схильні до повторних серцевих нападів, ніж ті, хто утримувався від них.
"Оптимальна кількість випитого складає дві чарки на день", - говорить Бенедетто.
Користь помірних доз алкоголю (до двох чарок для чоловіків, однієї чарки для жінок) для профілактики захворювань серцево-судинної системи була вже показана раніше. Відповідно до нового дослідження, це стосується і людей, у яких вже є проблеми з серцем.
Кардіолог Ерін Мікос з Університету Джона Хопкінса говорить, що вона не рекомендує людям, що помірно випивають, переставати вживати алкоголь, але й не радить тим, хто не п'є, починати це робити. Вона зауважує, що корисним є регулярне вживання невеликих доз алкоголю: "Прийняття до двох чарок на день не може зрівнятися з десятьма чарками за раз".
Детский крик из прихожей: - Ма-ам! Ма-а-ма-а! Мам! - Ну чего ты орёшь?! Я в гостиной. Иди сюда и скажи нормально, что тебе надо. Ребенок шлёпает через всю квартиру, подходит к маме. - Мам, я тут в говно наступил. Где мне сандалик помыть?
Погода
Співпраця
До уваги керівників підприємств, установ та організацій! Якщо у вас виникає потреба повідомити христинівчанам якусь інформацію, прозвітуватися про проведену роботу чи оприлюднити якісь інші матеріали (окрім реклами), надсилайте їх на E-Mail: admin@khrystynivka.com або через форму "Зв'язок з адміністрацією" і в найкоротші терміни Ваш матеріал з'явиться на сторінках нашого сайту. Розміщення БЕЗКОШТОВНЕ (за винятком рекламних матеріалів)
Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви встановите нашу кнопку на сторінках Вашого сайту чи блогу
HTML-код
BB-код
HTML-код
BB-код
Статистика
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Використання матерiалiв сайту "Провінційне містечко Христинівка" дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань - гiперпосилання) на www.khrystynivka.com Передрук, копiювання або вiдтворення iнформацiї, що мiстить підпис "Олександр Неситов" у будь-якiй формi суворо забороняється. Дозвіл на публікацію даних матеріалів можна отримати звернувшись безпосередньо до автора. Адміністрація сайту може не розділяти думку авторів публікацій і не несе відповідальності за розміщені матеріали, коментарі користувачів, за достовірність приватних оголошень, привітань та реклами.