Якщо у Вас є цікава інформація, Вам стало відомо, що десь щось сталося чи тільки має відбутися, почули нові христинівські плітки, або ж Ви переконані, що про щось потрібно написати - повідомляйте! E-Mail для зв'язку: Тел.: 063-810-54-36 097-704-51-82 (Неситов Олександр Віталійович) Конфіденційність гарантується. За цікаві повідомлення - невелика винагорода. Пишіть, телефонуйте. Можливо, подарунок чекає саме Вас!
Повторно розігріта їжа погано засвоюється
організмом і майже не містить вітамінів. Однак людина не звертає на це
уваги допоки щось не заболить. Ворогами нашого шлунка є також консерви
та заморожені продукти. Сьогодні всі добре знають, що від
правильного харчування залежить наше здоров’я й тривалість життя. Проте
ніхто про це не задумується, коли розігріває на сковорідці вчорашні
котлети.
Група вчених із дослідницького центру
компанії Hershey США прийшла до висновку, що в чорному шоколаді й
какао-порошку більше корисних для організму антиоксидантів, ніж у
фруктових соках. Під час дослідження вчені вивчили склад кількох
речовин-антиоксидантів, що перешкоджають руйнівним окислювальним
процесам у клітинах організму, в гранатовому, журавлинному, лохиновому і
соці ягоди південноамериканської пальми асаї, а також в какао-порошку,
отриманому з насіння дерева какао, і в чорному шоколаді.
З давніх часів учені намагалися знайти
причину появи карієсу. Перші гіпотези висунув лікар Авіценна ще в
першому столітті нашої ери. Він вважав, що в зубі оселяється черв’як,
але знайти його він так і не зумів. Ми звернулася до лікаря-стоматолога з
проханням розповісти про це захворювання.
За результатами проведених досліджень з’ясувалося, що телевізор шкідливіший за комп’ютер. А
зокрема, телевізійні передачі шкідливіші ніж комп’ютерні ігри для дітей
віком від 3-ох до 5-ти років. Такі дані нещодавно оголосила ЮНЕСКО. Згідно
зі статистикою, кожна дитина саме у віці від 3 до 5 років проводить за
переглядом телевізора в середньому чотири години. Як стало відомо
завдяки дослідженням, саме такий час найбільш негативно позначається на
здоров’ї дитини.
Іспанські вчені з університету Барселони
прийшли до висновку, що пиво абсолютно не загрожує людині огрядністю,
навпаки, правильно вживаючи напій, можна позбутися зайвої ваги. Учені
стверджують, що півлітра пива в день здатне знизити тиск і
нейтралізувати діабет, а також допоможе скинути зайву вагу, якщо при
вживанні напою не зловживати жирними закусками.
Вчені кажуть, що йдеться не про відсутність волосся, а радше про проблему з новим волоссям. Експерти твердять, що виявили причину облисіння у чоловіків. Йдеться не про відсутність волосся, а радше про проблему з новим волоссям – кажуть вчені. Нове волосся, яке починає рости, таке маленьке, що його важко побачити неозброєним оком, що й спричиняє залисини.
Група британських вчених з Королівського хімічного товариства дійшла висновку, що найкращим засобом від похмілля є мед. Вчені стверджують, що мед чудово виводить токсини з організму, не дивлячись на кількість випитого алкоголю, пише The Telegraph. Основний активний інгредієнт - фруктоза. Саме вона дозволяє організму легше розщеплювати алкоголь на безпечні побічні продукти.
Група вчених із клініки Берліна провівши
невеликий експеримент серед 12 добровольців, прийшла до висновку, що
люди, які працюють в нічну зміну або ведуть нічний спосіб життя, мають
проблеми із здоров’ям, а особливо з головним мозком. Також дослідники
відзначили, що у нічний час мозок працює значно повільніше ніж в день.
Вночі людина повинна спати, а організм відпочивати.
Результати дослідження у Швеції показують, що люди, які недосипають, виглядають менш привабливо і втомлено. Відомий вислів акторки Софі Лорен про те, що для гарного вигляду необхідно вісім годин сну, знайшов своє наукове підтвердження. Сон
таки впливає на зовнішній вигляд людей, твердять шведські вчені.
Результати їхнього дослідження показують, що люди, які недосипають
протягом довгого періоду часу, виглядають менш привабливо і втомлено.
Італійські вчені з'ясували, що помірне
споживання алкогольних напоїв покращує загальний стан здоров'я людей,
які страждають від серцевих захворювань. Про це вчені заявили під час засідання Американської асоціації серця. За
словами кардіохірурга Умберто Бенедетто, в ході дослідження вчені
стежили за станом 1221 людини, які перебували під спостереженням лікарів
у післяопераційний період
- Почему женатые мужики толстеют? - Холостяк приходит вечером домой, заглядывает в холодильник, видит, что у него там, и с горя идёт спать. А женатик приходит вечером домой, заглядывает в постель, видит что у него там, и с горя идёт к холодильнику.
Погода
Співпраця
До уваги керівників підприємств, установ та організацій! Якщо у вас виникає потреба повідомити христинівчанам якусь інформацію, прозвітуватися про проведену роботу чи оприлюднити якісь інші матеріали (окрім реклами), надсилайте їх на E-Mail: admin@khrystynivka.com або через форму "Зв'язок з адміністрацією" і в найкоротші терміни Ваш матеріал з'явиться на сторінках нашого сайту. Розміщення БЕЗКОШТОВНЕ (за винятком рекламних матеріалів)
Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви встановите нашу кнопку на сторінках Вашого сайту чи блогу
HTML-код
BB-код
HTML-код
BB-код
Статистика
Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Використання матерiалiв сайту "Провінційне містечко Христинівка" дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань - гiперпосилання) на www.khrystynivka.com Передрук, копiювання або вiдтворення iнформацiї, що мiстить підпис "Олександр Неситов" у будь-якiй формi суворо забороняється. Дозвіл на публікацію даних матеріалів можна отримати звернувшись безпосередньо до автора. Адміністрація сайту може не розділяти думку авторів публікацій і не несе відповідальності за розміщені матеріали, коментарі користувачів, за достовірність приватних оголошень, привітань та реклами. веллер погремушка