Про підготовку автомобіля до експлуатації в зимовий період - Форум Христинівки. Спілкування онлайн бібліотека Наконечний
Субота, 03.12.2016
Вітаю Вас Гість | RSS
На наш сайт можна потрапити за зручними адресами: http://kh.ck.ua та http://promisto.net

Провінційне містечко Христинівка - вільний, незалежний, незаангажований сайт. Всі надіслані матеріали публікуються без будь-якої цензури та редагування, звісно ж, якщо вони не суперечать діючому законодавству, нормам моралі та правилам сайту --- Хочеш, щоб твої конкуренти вночі не могли заснути? Замов рекламу в газеті "Христинівська сорока" м. Христинівка, вул. Гагаріна (біля міського телевізора, приміщення НАСК "Оранта") тел.: 063-810-54-36, 096-037-77-88, 098-888-54-56, 095-624-40-40
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум Христинівки. Спілкування онлайн бібліотека Наконечний » Знайомства та спілкування » Авто » Про підготовку автомобіля до експлуатації в зимовий період
Про підготовку автомобіля до експлуатації в зимовий період
autovalerДата: Неділя, 23.10.2011, 21:01 | Повідомлення # 1
Новачок
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Завчасно підготовлений автомобіль до експлуатації в осінньо-зимовий період вбереже від багатьох можливих прикростей. Насамперед, так як кожен з нас з настанням холодів, витягує з шафи тепле взуття, наш автомобіль потребує сезонного “перевзування”. Дуже добре, коли шини для зимової експлуатаціії вже змонтовані на дисках,в такому випадку і авторезина не травмується від частого демонтажу, і комфортніше, швидше поміняти колеса навіть власними силами. Далі, рідину для омивання вітрового скла замінюємо на незамерзаючу. Тут необхідно звернути увагу на те, що на жаль, із великої кількості пропонованої автохімії велика частина є відвертими підробками і може нанести шкоду не тільки автомобілю, а навіть і здоров’ю водія. Порада може бути одна , користуватися продукцією відомих, визнаних виробників і не купувати її у випадкових продавців навіть за спокусливу ціну. Взагалі, це може бути ще одна тема, про підбір і купівлю запасних частин для ремонту та обслуговування свого автомобіля , але про це згодом. Зараз рідкісні випадки, коли автовласник в систему охолодження двигуна заливає звичайну воду, в основному охолоджувальну рідину. Варто зняти кришку заливної горловини і звернути увагу на зовнішній вигляд рідини що там є, якщо колір мутний, не визначений, є сліди іржі, то така охолоджуюча рідина втратила свої властивості і може навіть сприяти кородуванню внутрішніх поверхонь двигуна чи головки блоку і результатом такої сумнівної економії може бути складний дорогий ремонт. Добре, коли графік обслуговування збігається із переходом до експлуатації автомобіля в осінньо-зимовий період. Тут ми проводимо заміну мастила в двигуні на відповідне. Не слід економити на збільшенні терміну експлуатації паливного, повітряного чи мастильного фільтрів, свічок запалення. Не вчасно замінений паливний фільтр, а особливо дизельного двигуна, може бути причиною аварійної зупинки далеко від можливостей теплого автосервісу. Якщо ми експлуатуємо автомобіль з дизельним двигуном, то варто потурбуватися про зимове пальне. Спеціальні добавки в дизельне пальне допоможуть експлуатувати автомобіль без проблем навіть при значних мінусових середньодобових температурах повітря.Тим, у кого сучасний інжекторний автомобіль, порада завчасно провести загальну комп’ютерну діагностику всіх систем двигуна і очищення форсунок. Варто знати, що сучасне діагностування передбачає аналіз всіх систем автомобіля, починаючи з механіки самого двигуна, його високовольтної, паливної, впускної чи випускної т.д. При допомозі необхідного обладнання на моніторі комп’ютера можна побачити несправність високовольтної катушки, негерметичний клапан чи навіть невідрегульований зазор свічки запалення та інше. Якщо, в літній період, під час єксплуатації були проблеми із запуском двигуна через довгий термін використання акумуляторної батареї чи самого стартера, то в умовах низьких температур ці проблеми тільки посиляться, про це слід завчасно подумати. І ні в якому разі , якщо двигун не заводиться стартером, з різних причин, не можна його пробувати запустити при допомозі буксирування іншим автомобілем. Це може призвести до серйозних поломок, які в багато разів перевищать вартість нової акумуляторної батареї чи навіть самого стартера. Це може бути і обрив ременя газорозподільчого механізму, погнуті клапана, шатуни і т.д. Ще однією порадою автолюбителю може бути необхідність укомплектування автомобіля необхідними речами в умовах виникнення екстремальних сезонних ситуацій.Автомобіль відмовив далеко від дому, а навколо мороз, сніг чи просто грязюка- в такому випадку згодиться тепла одежа, може навіть і невеличкий туристичний балончик з газом для підігріву чаю та інше. Необхідність серйозного відношення до вимог наявності укомплектованої аптечки та вогнегасника в атомобілі навіть не повинна ставитися під сумнів. На завершення розмови хочу побажати всім взаємоповаги на дорогах і безаварійної експлуатації автомобіля. Валерій ФУРМАН
 
SmallyДата: Субота, 12.11.2011, 20:47 | Повідомлення # 2
Новачок
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Спасибо за напоминание о таких, казалось бы очевидных, но важных моментах, на которые мы часто забываем обратить внимание. Но у меня конкретный вопрос связанный с переходом на очередной зимний сезон. Резина, в которую я переобуваю свою машинку прослужила уже 5 зим. По внешним (визуальным) признакам она кажется еще не совсем изношенной, но все-таки прошла уже 5 зим. При чем эксплуатация автомобиля достаточно интенсивная и в большом городе. Есть ли необходимость менять резину в данном случае или можно ездить пока протектор не сотрется на нет?
И еще, если финансы позволяют купить пока только два колеса - куда поставить новые: вперед или назад?
У машины передний привод (если это как-то имеет значение)
Буду признательна за ответ cool
 
autovalerДата: Субота, 12.11.2011, 22:31 | Повідомлення # 3
Новачок
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Ответ однозначный - резину нужно менять вовремя. Экономить на безопасности движения, или даже больше- на собственной не стоит! Себе дороже. Если делать выбор между установкой новых шин спереди или сзади, то я выбираю первый вариант.
 
SmallyДата: Вівторок, 15.11.2011, 16:47 | Повідомлення # 4
Новачок
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
СПАСИБО! smile
 
autovalerДата: Неділя, 29.01.2012, 12:42 | Повідомлення # 5
Новачок
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Ну, як Вам морози, двигун добре заводиться?. Думаю, хто вчасно підготовився до такої зими, то проблем немає. І все ж таки, якщо дуже хочеться вранці підігріти двигун перед заведенням, то не раджу робити це відкритим вогнем. Це небезпечно взагалі, і можна пошкодити електропроводку та і сам двигун. Якщо все ж це вкрай необхідно, то можна знизу під картер двигуна підставити невеличкий електричній камін і підігріти мастило в картері. Але навіть так, не залишати автомобіль без нагляду. Ще раз, думаю погодитеся, що особливо при низьких температурах не слід заводити двигун способом буксирування автомобіля, це може призвести до поломок і послідуючого дорогого ремонту. Якщо двигун не вдається, з різних причин завести, подумайте, може буде дешевше просто перенести поїздку. Взагалі, сьогодні є багато пропозицій в продажі різних додаткових пристроїв для підігріву різним способом автомобіля для запуску в морозний холодний період.
 
TanyaДата: Вівторок, 27.11.2012, 15:38 | Повідомлення # 6
Новачок
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На носі зима! Зношена зимова резина. Як обрати нову? Кожен продавець/виробник пише характеристику: спеціально розроблена для кращого зчеплення на снігу, коротшого гальмівонго шляху на льоду та має водовиштовхуючі властивості (щоб боротись з післязимовою кашею зі снігу/води солі та піску).

А от як обрати кращу? Всесвітньо відомі бренди типу: Goodyear чи Dunlop виробляють в Росії......то може вона за якістю відповідає Росаві, а відомим брендам лише за ціною?!

Кожен пише про особливий протектор (його візерунок)... та чи дійсно це має значення?

Хто що порадить???
 
Форум Христинівки. Спілкування онлайн бібліотека Наконечний » Знайомства та спілкування » Авто » Про підготовку автомобіля до експлуатації в зимовий період
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Використання матерiалiв сайту "Провінційне містечко Христинівка" дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань - гiперпосилання) на www.khrystynivka.com
Передрук, копiювання або вiдтворення iнформацiї, що мiстить підпис "Олександр Неситов" у будь-якiй формi суворо забороняється. Дозвіл на публікацію даних матеріалів можна отримати звернувшись безпосередньо до автора.
Адміністрація сайту може не розділяти думку авторів публікацій і не несе відповідальності за розміщені матеріали, коментарі користувачів, за достовірність приватних оголошень, привітань та реклами.
Copyright "Провінційне містечко" © 2009-2016